خانه / آخرین ها / جام جهانی در بازی کامپیوتری؛ مسی قهرمان شد!

جام جهانی در بازی کامپیوتری؛ مسی قهرمان شد!

جام جهانی در بازی کامپیوتری؛ مسی قهرمان شد!

بازی کامپیوتری فیفا تیم ملی آرژانتین را به عنوان قهرمان جام جهانی معرفی کرد.
به گزارش فوتبال 360، در اولین سال‌های رونمایی از بازی‌های کامپیوتری فوتبال، استفاده از آن را مختص کودکان و نوجوانان می‌دانستند. این دنیای جذاب اما بزرگ و بزرگ‌تر شد؛ تا جایی که بسیاری از استعدادیاب‌های فوتبال برای شناختن بازیکنان مستعد و جوان از آن بهره بردند و چند بازیکن بزرگ نسبت به امتیاز مجموع توانایی‌های خود در این بازی‌ها واکنش نشان دادند. «فیفا» محصول شرکت «ای اِی اسپورتز» دیگر فقط بازی کودکان و نوجوانان نیست و بزرگسالان در هر سنی می‌توانند بدون ترس از ملامت و سرزنش اوقاتشان را پای کنسول‌های بازی و به طور خاص بازی‌های مربوط به فوتبال بگذرانند. دامنه وسعت این بازی‌ها به جایی رسیده که هوش مصنوعی آن به عنوان پیشگوی رقابت‌های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و اتفاقا بازی فیفا 3 جام جهانی پیشین را هم درست پیش‌بینی کرده بود. فیفا با ارائه یک شبیه‌سازی برای جام جهانی در بازی منتشر شده خودش به ترتیب در 3 جام جهانی قبل اسپانیا، آلمان و فرانسه را پیش از شروع مسابقات به عنوان قهرمان معرفی کرده بود و اکنون این عنوان توسط فیفا به آرژانتین برای جام جهانی 2022 رسیده است.

در جام جهانی «فیفا 23» چه اتفاقی افتاد؟
نسخه جدید بازی کامپیوتری فیفا ساخت «ای اِی اسپورتز» در یک شبیه‌سازی کامل جام جهانی را برگزار کرده و تک تک مسابقات آن را پیش‌بینی می‌کند. در این شبیه‌سازی کامپیوتری تیم ملی ایران موفق به صعود از گروهش نشده و آمریکا به همراه انگلیس صعود کنندگان این گروه هستند. «فیفا 23» روایت می‌کند هلند، آرژانتین، آمریکا، فرانسه، آلمان، برزیل، کرواسی و پرتغال به عنوان سرگروه از گروه‌های 8 گانه جام جهانی صعود کردند و تیم‌های دوم گروه‌ها شامل انگلیس، دانمارک، سنگال، لهستان، بلژیک، کره جنوبی، اسپانیا و سوئیس هستند. در مرحله یک‌هشتم نهایی جام هلندی‌ها با نتیجه 3 بر یک انگلیس را حذف کردند، آرژانتین به سختی و با نتیجه 2 بر یک از سد دانمارک گذشت، آمریکا 2 بر یک سنگال را از پیش رو برداشت و فرانسه با همین نتیجه در مقابل لهستان به پیروزی دست یافت. آلمان 2 بر یک بلژیک را مغلوب کرد، برزیل 3 بر صفر از پس کره جنوبی برآمد، کرواسی با نتیجه پر تکرار 2 بر یک مقابل اسپانیا به برتری رسید و پرتغال و رونالدو نیز با حساب 2 بر صفر موفق به پیروزی در برابر سوئیس و صعود به مرحله یک‌چهارم پایانی مسابقات شد. یک‌چهارم پایانی جام جهانی شبیه‌سازی شده توسط «فیفا 23» با برتری یک بر صفر آرژانتین مقابل هلند شروع شد. فرانسه با همین نتیجه آمریکای شگفتی‌ساز را از پیش رو برداشت. برزیل با برد قاطع 3 بر صفر بخشی از انتقام شکست بزرگ خانگی را از آلمان گرفت و هانسی فلیک را از دور رقابت‌ها کنار زد و پرتغال هم با یک گل کرواسی را به خانه فرستاد.

جامی برای آرژانتین
نیمه نهایی با 2 تیم آمریکایی و 2 تیم اروپایی بیش از هر زمان دیگری مستعد پس گرفتن جام از اروپایی‌ها توسط نمایندگان آمریکای لاتین بود. آرژانتینی‌ها این بار مغلوب فرانسه نشدند و با یک گل به فینال رقابت‌ها صعود کردند. در سوی دیگر اما کریستیانو رونالدو و یارانش موفق نشدند حریف مسی و آرژانتین در فینال نام بگیرند و در مقابل برزیل و نیمار پس از تساوی بدون گل در ضربات پنالتی شکست خوردند و به دیدار رده‌بندی رفتند. فرانسه با برتری 4 بر 2 در مصاف با پرتغال آخرین جام جهانی رونالدو را با رده چهارمی به پایان رساند و پس از یک قهرمانی در دوره قبل، عنوان سوم جام جهانی قطر را به دست آورد. در فینال اما آرزوی هواداران مسی برآورده شد و فینال تمام آمریکایی مسابقات با نتیجه یک بر صفر به سود آلبی سلسته به پایان رسید. «فیفا 23»، آرژانتین را به عنوان قهرمان مسابقات پیش رو معرفی می‌کند. ضمن اینکه در این جام شبیه‌سازی شده توسط شرکت «ای اِی اسپورتز»، لیونل مسی با 8 گل زده آقای گل رقابت‌ها شد و امیلیانو مارتینس از آرژانتین جایزه دستکش طلایی مسابقات را از آن خودش کرد.

https://football360.ir/

درباره ی technologyman

همچنین ببینید

چند بُرش از فینال جنجالی حذفی؛ دعوا بر سر در بسته!

فینال جام حذفی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که حاشیه‌های پرشماری هم در پیش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *