خانه / آخرین ها / غیبت عجیب یک دروازه‌بان و نیمکت‌نشینی مدافع استقلال

غیبت عجیب یک دروازه‌بان و نیمکت‌نشینی مدافع استقلال

غیبت عجیب یک دروازه‌بان و نیمکت‌نشینی مدافع استقلال

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین امروز روی نیمکت نشسته بود و نتوانست با دیگر بازیکنان تمرین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان در روز ۲ شهریور آماده می کند، عصر روز چهارشنبه تمریناتش را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

* سردار آزمون، خانزاده، سامان قدوس، کاوه رضایی و رشید مظاهری غایبین تمرین امروز بودند.

* با اینکه سه روز از تمرینات تیم ملی می گذرد رشید مظاهری هنوز به جمع ملی پوشان اضافه نشده است.

* روزبه چشمی به دلیل مصدومیت در تمرین گروهی شرکت نداشت و از روی نیمکت نظاره گر تمرین بود و پس از گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین زیر نظر کادر پزشکی به مداوای خود پرداخت.

* مترجم کارلوس کی روش هم امروز در تمرین حضور نداشت و مارکار آقاجانیان دستیار کی روش وظیفه ترجمه صحبت های سرمربی را بر عهده داشت.

* امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

در ابتدای تمرین کی روش دقایقی کوتاه با بازیکنان صحبت کرد سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدن های خود را گرم کردند. آیتم بعدی تمرین اختصاص به بازی آقاوسط داشت که بازیکنان در دو گروه به بازی آقاوسط پرداختند. آیتم بعدی که زیر نظر مک درموت انجام گرفت بازیکنان به انجام کارهای سرعتی و کششی پرداختند.

علیرضا جهانبخش در ابتدای تمرین در تمرینات گروهی حاضر بود و پس از گذشت ۲۰ دقیقه به طور انفرادی تمرین کرد. بخش بعدی تمرین اختصاص به یک فوتبال درون تیمی داشت که بازیکنان در قالب دو تیم سفید و سورمه ای به بازی فوتبال پرداختند و کارلوس کی روش بارها تمرین را قطع و نکاتی را به بازیکنانش گوشزد می کرد.

در فوتبال درون تیمی مک درموت بارها از بازیکنان خواست در دادن پاس به یکدیگر دقت بیشتری داشته باشند و به راحتی توپ را از دست ندهند.

کد خبر 4395352

mehrnews.com/news/4395352

درباره ی technologyman

همچنین ببینید

پرسپولیس روبروی لیگ برتری‌ها قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ براساس برنامه ای که کادر فنی پرسپولیس برای سرخ ها در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *